بهره برداری از ۲۵ پروژه راه سازی و عمرانی در فردیس تا پایان دور اول شورای شهر

خسروزاده با اشاره به نقش حمایتی شورای شهر در اجرای پروژه های راه سازی گفت: بهره برداری از ۲۵ پروژه راه سازی و عمرانی در فردیس تا پایان دور اول شورای شهر در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد خسروزاده» دوشنبه 2 تیر در جریان کلنگ احداث جاده های کشتارگاه و کیاتل در شهرستان فردیس گفت: بهره برداری از 25 پروژه راه سازی و عمرانی در فردیس تا پایان دوره اول شورای اسلامی شهر به بهره برداری می رسد.

شهردار فردیس افزود: نقش حمایت و اعتماد شورای شهر در احداث سراهای محله و پروژه های عمرانی فردیس که در سطح شهر فردیس ناتمام مانده بسیار اهمیت اساسی دارد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه راه سازی در جاده کشتارگاه، هفت دستگاه، معابر اصلی شهرک ناز همچنین کیاتل مطرح کرد: هدایت آب های سطحی یکی از برنامه های اصلی مدیریت شهری شهرداری فردیس است.

خسروزاده عنوان کرد: عملیات احداث بلوار کیاتل از امروز دوم تیرماه سال 99 آغاز شد که براساس آن این بلوار که حدفاصل شهر اندیشه تا انتهای کانال شرقی فردیس است با طول یک هزار و 250 متر تا مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات راه سازی اتصال جاده شهریار در قالب تقاطع غیر همسطح روگذر رودخانه کرج را به جاده مخصوص و اتوبان متصل می کند.

خسروزاده با اعلام این مطلب که مالکیت پروژه جاده کیاتل شهر فردیس در دست بررسی و اقدام است مطرح کرد: فاز نخست پروژه جاده کشتارگاه فردیس به طول 3 و نیم کیلومتر از بلوار کیاتل آغاز و تا جاده شهریار ادامه خواهد یافت.

 

کد خبر 941513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha