دختران از سیره زندگانی حضرت معصومه (س) الگو بگیرند

حجت الاسلام سلیمانی دهه کرامت را فرصتی مناسب برای تکامل هر چه بیشتر انسان خواند و گفت: دختران جامعه اسلامی دینداری و انقلابی بودن را از حضرت معصومه(س) برای سعادت دنیا و آخرت، الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بافق، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در جمع تعدادی از خواهران بسیجی بافق با تبریک فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: این دهه به برکت تولد کریمه اهل بیت، فرصت طلایی برای نشر معارف و اندیشه های اهل بیت(ع) و تبیین فرهنگ رضوی است.

وی افزود: نیاز است از این ایام نورانی به منظور تبیین و ترویج سیره و فرهنگ رضوی در جامعه تلاش‌های شایسته‌ای صورت گیرد.

امام جمعه بافق با اشاره به زندگانی حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: این حضرت، بانویی متدین و انقلابی بود که برای احیای دین اسلام همواره مجاهدت کرد و جُود و بخشش و سخاوتمندی این بانو بزرگوار در اسلام زبانزد است .

به گفته این روحانی، شهر مقدس قم به برکت حضرت فاطمه معصومه (س) پایگاه علم و معرفت و دانش و خاستگاه بزرگان و فقهای دینی به شمار می آید و این جایگاه به تمام دنیا گسترش یافته است.

سلیمانی با گرامیداشت روز دختر تاکید کرد: دختران جامعه برای زندگی آینده و جایگاه رفیع خود بکوشند و با بهره‌گیری از زندگانی حضرت معصومه (س)، دختر انقلابی و اسلامی جامعه باشند.

امام جمعه بافق احترام به دختران را مورد تاکید قرار داد و افزود: سالروز ولادت حضرت معصومه(س) روز احیای هویت دختران است و باید به آنها احترام بگذاریم.

وی بیان کرد: بررسی آیات قرآن به ما می فهماند که ایمان توأم با عمل صالح، سرمایه اصلی بشر برای نیل به قله رفیع سعادت و نیک بختی در دنیا و آخرت است.

سلیمانی همچنین بر ضرورت ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در دهه کرامت تاکید کرد و اظهار کرد: مردم در این دهه از طریق رسانه‌ها باید با معارف و اهداف اهل‌بیت(ع) بیشتر آشنا شوند.

کد خبر 941585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha