برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه کرامت در فضای مجازی

مردانی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های دهه کرامت چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی برگزار می شوند، گفت: امید است با تولیدات فضای مجازی فضایی شاد و مفرح را برای خانواده ها ایجاد کنیم.

«مسعود مردانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: ستاد جشنواره مردمی کرامت در این ایام برنامه های متنوعی را برنامه ریزی کرده است.


دبیر ستاد جشنواره مردمی کرامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری آیین نورافشانی در شب ولادت کریمه اهل بیت(س) در پارک تهلیجان شهرکرد، ادامه داد: این مراسم با اجرای گروه رزم نوازان سپاه قمر بنی هاشم همراه بود.

 

وی بابیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های دهه کرامت چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی برگزار می شوند، اظهار کرد: امید است با تولیدات فضای مجازی فضایی شاد و مفرح را برای خانواده ها ایجاد کنیم.

 

مردانی از توزیع بسته های تبرکی آستان مقدس حضرت معصومه(س) درب خانه های مردم در سالروز ولادت این بانو خبر داد و تصریح کرد: آذین بندی اماکن عمومی و خیابان ها، عیادت از بیماران و هدیه دادن به دخترانی که نام معصومه دارند از دیگر برنامه های این دهه است.

 

دبیر ستاد جشنواره مردمی کرامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت مسابقه حدیث کرامت و پویش «فدای دخترم» به صورت مجازی در استان برگزار می شود.


وی همچنین از برنامه ریزی برای گرامیداشت سالروز ولادت امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه ها با عنوان «زیر سایه خورشید» برگزار می شوند.

 

کد خبر 941612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha