مسابقه خاطره نویسی ویژه زیارت اولی ها در بیرجند برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند از برگزاری مسابقه خاطره نویسی ویژه زیارت اولی ها به مشهد و جمکران خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت روز دختر و دهه کرامت؛ مسابقه «بهترین درسی که از مادرم آموختم» ویژه دختران ۱۰ تا ۱۴ سال برگزار می شود.

«علی کاربر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)، فضای داخلی و خارجی مسجد باقر العلوم(علیه السلام) چراغانی و تزیین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم(علیه السلام) از برگزاری جشن روز دختر به صورت خانوادگی با عنوان بهترین عکس، بهترین فیلم و بهترین هدیه برای روز دختر در منزل خبر داد و گفت: این جشن در طول دهه کرامت به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

 

کاربر با بیان اینکه برای شرکت در این جشنواره، خانواده‌ها آثار و عکس های این جشن را می توانند به کانون مسجد باقرالعلوم(علیه السلام) بیرجند ارسال کنند، گفت: از میان آثار ارسالی، بهترین اثر در گروه سنی 7 تا 10 سال برگزیده و جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی از برگزاری مسابقه خاطره نویسی و دلنوشته با عنوان خاطرات سفر به مشهد و جمکران در دهه کرامت خبر داد و گفت: همچنین به همت این کانون، مسابقه «اگر دلتان بخواهد بروید مشهد از امام رضا چه درخواستی دارد» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم(علیه السلام) افزود: به مناسبت دهه کرامت مسابقه حفظ صلوات خاصه امام رضا (علیهم السلام) برای گروه سنی کودکان هفت تا 10 سال برگزار می شود.

 

کاربر از برگزاری مسابقه خاطره نویسی ویژه زیارت اولی ها به مشهد و جمکران خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت روز دختر و دهه کرامت؛ مسابقه «بهترین درسی که از مادرم آموختم» ویژه دختران 10 تا 14 سال برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) جوایز مرحله اول مسابقه استانی، لیگ برتر کتابخوانی اهداء می شود.

کد خبر 941670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha