کانون‌های مساجد مجریان خدمت صادقانه به مردم هستند

مصطفی گیوی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های بسیج و هیئات مذهبی در این دوران به خوبی ثابت کردند می توان با توکل بر خدا و اتحاد، گام های مثبتی در جهت خدمت به مردم برداشت.

«مصطفی گیوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشان به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و گفت: چنانچه همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان مجالس و محافل قرآنی در تمامی مساجد و حسینیه ها برگزار می شد، امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا جلسات قرآنی توسط کانون شهدای مسجد ترک آباد کاشان با این تفاوت که بدون حضور افراد و به صورت مجازی برای علاقمندان پخش برگزار شد و این تهدید ویروس کرونا را به فرصتی برای اینکه قرآن را به خانه ها ببریم تبدیل کردیم.


مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد ترک آباد شهرستان کاشان با اشاره به عناوین فعالیت های این مرکز به منظور مبارزه با کرونا افزود: از ابتدای ماه رمضان به همت هیئت شاهزاده علی اکبر پامنار اقدامات پیشگیرانه در مقابله با کرونا انجام داده ایم که از آن جمله میتوان به ضدعفونی اماکن و معابر اشاره کرد.


وی به همکاری صمیمانه مردم مومن و انقلابی شهرستان کاشان برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص تدبر در قرآن علاوه بر تلاوت قرآن، هر شب نکات تفسیری آیات تقدیم حضور بینندگان میشد و در هر شب هدایای نقدی تقدیم برندگان کردیم.


گیوی با اظهار خشنودی از بهبود نسبی وضعیت کرونا در کاشان افزود: امیدواریم هرچه زودتر این بیماری منحوس از جامعه اسلامی و جهان برچیده شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های بسیج و هیئات مذهبی در این دوران به خوبی ثابت کردند می توان با توکل بر خدا و اتحاد، گام های مثبتی در جهت خدمت به مردم برداشت.

 

کد خبر 941713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha