بیش از ۱۶ میلیارد ریال هزینه برای آزادی ۳۲ زندانی غیرعمد فارس لازم است

ابراهیمی گفت: برای آزادی ۳۲ زندانی غیرعمد که پرونده آنان بررسی شد ۱۶ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال نیاز است که با تامین از منابع استانی، کمک خیرین و ستاد دیه کشور بزودی زمینه آزادی آنان فراهم و در ایام هفته قوه قضائیه از زندان آزاد می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، یکصد و یکمین جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان فارس امروز (سه شنبه ۳ تیر) با حضور حجت الاسلام «سید صدرالدین رجایی نسب»، معاون قضایی و فرهنگی دادگستری فارس، «اسحاق ابراهیمی»، مدیرکل زندان های فارس و اعضای هیئت امنای ستاد دیه برگزار و 26 پرونده در این جلسه و 6 پرونده در کمیته ویژه ستاد دیه کشور از طریق ویدئو کنفرانس بررسی شد تا زمینه آزادی این زندانیان فراهم شود.

ابراهیمی ضمن قدردانی از همت خیرین و تبریک گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: برای آزادی 32 زندانی غیرعمد که پرونده آنان بررسی شد 16 میلیارد و 763 میلیون ریال نیاز است که با تامین از منابع استانی، کمک خیرین و ستاد دیه کشور بزودی زمینه آزادی آنان فراهم و در ایام هفته قوه قضائیه از زندان آزاد می شوند.

مدیرکل زندان های فارس اضافه کرد: در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد که با حضور تعدادی از خیرین در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار گردید مبلغ پنج میلیارد و 300میلیون تومان به صورت نقدی، تعهد و چک جمع آوری گردید و ضمن قدردانی از نیکوکاران امیدواریم این کمک ها تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 22 نفر زندانی زن محکوم مالی با بدهی بالغ بر سه میلیارد و 882 میلیون تومان در سطح زندان های استان محبوس می باشند که امید است در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان زن که بزودی به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود با همت خیرین زمینه آزادی این افراد از زندان ها فراهم شود.

مدیرکل زندان های فارس تاکید کرد: آزاد کردن و رهایی زندانی از بند زندان، بزرگترین عبادت است که اجر و پاداش آن نزد خداوند سبحان است و از این رو از خیرین استان تقاضا می شود که برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به این قشر آسیب دیده و خانواده آنان همت گماشته و توجه ویژه ای به این افراد داشته باشند.

خاطرنشان کرد؛ ستاد دیه استان فارس با شماره حساب ۱۰/ ۱۱۹۹۱۱۹۹ نزد کلیه شعبه بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و از طریق سامانه تلفن همراه # 101010* 4*733* آماده دریافت کمک های نقدی خیرین در امر آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس است.
 

کد خبر 941876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha