۵ بهشهری حائز رتبه برتر در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن  اوقاف شدند

فاضلی گفت: ۵ حافظ بهشهری یعنی سه خواهر و دو برادر حافظ بهشهری حائز رتبه برتر در چهل و سومین دوره مسابقات اوقاف مرحله منطقه ای استان شدند.

«محمد حسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: برای اولین سال چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف مرحله شهرستانی بصورت منطقه ای برگزار شد.

 

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن افزود: برگزاری مسابقات قران در رشته های مختلف قرآنی مقدمه ای برای عمل به فرامین قرآنی در جامعه است.

 

وی اظهار کرد: این مسابقات با حضور متسابقین قرآنی شهرستان های ساری ، میاندرود ، نکا، بهشهر و گلوگاه در تاریخ ۲۵ خرداد ماه در ساری برگزار شد و ۲۰ نفر از فعالان قرآنی بهشهری در رشته های مختلف در این مسابقات شرکت کردند.

 

رییس اوقاف و امور خیریه بهشهر گفت: در این رقابت سه نفر از خواهران، « زینب علی نژاد » در رشته ۱۰ جزء رتبه سوم و « محبوبه زارع » در رشته ۲۰ جزء رتبه اول و « زینب اکبری » در رشته حفظ کل قران کریم رتبه دوم را کسب کردند.

 

فاضلی افزود: همچنین در این مسابقات در بخش برادران « سید حسین ساداتی» در رشته حفظ ۵ جزء رتبه اول و « محمد محسنی»  در رشتهحفظ ۲۰ جزء قرآن کریم رتبه دوم را کسب کردند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر ضمن تبریک به برگزیدگان بهشهری، خانواده و جامعه قرآنی خاطر نشان کرد: این عزیزان به مسابقات استانی راه پیدا کرده و موجب افتخار شهرستان شدند.

 

کد خبر 941972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha