موضع ایالات متحده در مورد حقوق بشر ریاکارانه است

دانیل کوالیک نویسنده و تحلیلگر سیاسی آمریکایی تأکید کرد که موضع ایالات متحده درباره حقوق بشر در طول تاریخ همیشه ریاکارانه بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومه، دانیل کوالیک نویسنده و تحلیلگر سیاسی آمریکایی تأکید کرد که موضع ایالات متحده درباره حقوق بشر در طول تاریخ همیشه ریاکارانه بوده است.

 

این تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با پرس تیوی گفت: تاریخ نشان می دهد اطلاعات کشورهای دیگر توسط آمریکا منتشر می شود ولی بی عدالتی های این کشور همچنان مخفی می ماند.

 

کوالیک در این مصاحبه گفت موضع دولت آمریكا همیشه این است كه تحقیقات مربوط به حقوق بشر برای سایر كشورها به جز خود ایالات متحده منتشر شود. یکی از خطوط قرمز سرویس های اطلاعاتی آمریکا نیز همین است.

 

وی افزود: موضع آمریكا این است كه برای انجام اقدامات نژادپرستانه خود در زمینه حقوق بشر باید از هرگونه نظارت نهادهای بین المللی در امان باشد.

 

وی ادامه داد: ایالات متحده به دلیل تعصب آشکار خود به رژیم صهیونیستی در سال 2018 از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خارج شد. در حال حاضر تمام تحقیقات مربوط به برخورد بی رحمانه پلیس آمریکا با سیاه پوستان و دیگر نژادها در این کشور ممنوع است.

 

کد خبر 942124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha