فعالیت ۸۵ مبلغ طرح هجرت در اجرای برنامه های دهه کرامت

حجت الاسلام ولی پور، گفت: برنامه های دهه کرامت با حضور ۸۵ مبلغ طرح هجرت در مناطق روستایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد ولی پور»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: دهه کرامت بهترین فرصت برای پرداختن به کرامت انسانی است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را مظهر کرامت انسانی خواند و افزود: تبیین و ترویج سیره و سبک زندگی این بزرگان بهترین الگو برای همه انسان ها به ویژه نسل جوان و تقویت کرامت انسانی است.

 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های تبلیغی، رسانه ای و فرهنگی در نهادینه سازی ارزش ها و هدایت جامعه به سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده شود، گفت: مبلغان طرحج هجرت در دهه کرامت فعالیت های تبلیغی و گفتمانی خود را با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و حفظ پروتکل های بهداشتی در مناطق روستایی انجام می دهند.

 

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: در راستای نهادینه سازی ارزش های دینی و معنوی و آشنا سازی نسل امروز با سبک و سیره ائمه معصومین(ع) باید جامعه و کانون خانواده ها را در برابر آسیب های اجتماعی و هجمه های خاموش دشمن نجات داد.

 

وی اذعان داشت: باید با بهره مندی از ایام دهه کرامت نسل جوان و نوجوان را با آموزه های دین و تعالیم قرآن مأنوس ساخت و در تربیت دینی و انقلابی جوانان گام برداشت، تربیت نسلی انقلابی در ارتقای سلامت روحی و معنوی جامعه مؤثر است.  

کد خبر 942168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha