عشق مردم باید با گسترش آموزه های اهل بیت(ع) در زندگی‌ تجلی پیدا کند

فیاضی با بیان اینکه فضای مجازی و شهری دو مقوله مهم است که امروز بیشترین توجه به آن شده، گفت: عشق مردم با گسترش آموزه های اهل بیت(ع) باید در زندگی‌ تجلی پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید جلال فیاضی» امروز (۴ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با بیان اینکه امسال لینک‌ مربوط به تولیدات را برای همه شهرداری های کشور فرستادیم و روی سایت بنیاد هم بارگذاری شده و برخی هم به صورت بنر در فضای مجازی منتشر خواهد شد، ادامه داد:فضای مجازی و شهری دو مقوله مهم است که امروز بیشترین توجه به آن شده است.

 

مشاور مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت های بنیاد امام رضا(ع) بردن آموزه های اهل بیت(ع) و ‌امام رضا(ع) به زندگی‌ فردی و‌ اجتماعی مردم است، گفت: عشق مردم با گسترش آموزه های اهل بیت(ع) باید در زندگی‌ مردم تجلی پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه بر همین اساس در فضای مجازی و شهری برنامه ریزی می کنیم و‌ محورهای مختلف را در حوزه های فرهنگی‌ من اجتماعی شناسایی می کنیم، اظهارکرد:در ارتباط با فضای مجازی در قالب های مختلف احادیث در قالب های بنر، موشن گرافیک یا کلیپ تولید و‌ منتشر می کنیم بنابراین خود در فضای شهری و‌ هم فضای مجازی اینها را منتشر می کنیم.

 

فیاضی گفت:در حال طراحی مسابقه ملی با همکاری روبیکا تحت عنوان امام مهربانی هستیم تا کسانی که امکان تشرف به حرم را ندارند یک شعر، مطلب یا موشن گرافیک را برای بنیاد در روبیکا بارگذاری کنن تا علاقه خود را به گسترش فرهنگ رضوی نشان دهند.

 

مشاور مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه می خواهیم از بستر فضای مجازی درزندگی اجتماعی مردم نمود بدهیم، ادامه داد:در بخش بین الملل در خصوص حضور فیزیکی امسال با توجه به شیوع کرونا مشکل داشتیم که حضور هنرمندان را در خارج از کشور لغو کرد.

کد خبر 942236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha