تکمیل تالار مرکزی فرهنگ و هنر ساری ۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

حجت‌الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه به اذعان مدیر این پروژه، تکمیل تالار مرکزی ساری ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: جذب این اعتبار و رفع مشکلات این پروژه در دستور کار فرماندار ساری و نمایندگان مردم مرکز استان در مجلس یازدهم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز (4 تیر) با همراهی «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری از روند اجرایی تالار مرکزی فرهنگ و هنر ساری که کار ساخت آن از سال ۱۳۸۶ در ۱۲۹۶ مترمربع زیربنا آغازشده، بازدید به عمل آورد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» در حاشیه این بازدید بابیان اینکه تکمیل تالار مرکزی فرهنگ و هنر ساری که به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی شمال کشور به شمار می‌آید، از مطالبات جدی اصحاب رسانه و فعالان فرهنگ و هنر مرکز استان است، گفت: مسئولین برای رفع مشکلات این پروژه اقدام کنند تا اصحاب فرهنگ و هنر بتوانند بدون دغدغه فعالیت‌های گسترده‌تری رو در رشته‌های مختلف هنری انجام دهند.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه به اذعان مدیر این پروژه، تکمیل تالار مرکزی ساری 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: جذب این اعتبار و رفع مشکلات این پروژه در دستور کار فرماندار ساری و نمایندگان مردم مرکز استان در مجلس یازدهم باشد.

 

فرماندار ساری در ادامه این نشست بابیان اینکه پیگیر رفع دغدغه هنرمندان ساروی برای برخورداری از مکان برای آموزش و اجرای فعالیت‌های هنری و فرهنگی هستیم، گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام‌گرفته این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار در سازمان طرح و برنامه کشور قرارگرفته و این امر، امیدها برای تخصیص اعتبار و اتمام این پروژه طی سال آتی را افزایش داده است.

«عباسعلی رضایی» ابراز امیدواری کرد که مشکلات آب، برق، گاز و ... تالار مرکزی فرهنگ و هنر ساری به‌زودی با همکاری دستگاه‌های مرتبط مرتفع شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این نشست بابیان اینکه کار احداث پروژه تالار مرکزی فرهنگ و هنر ساری از سال ۱۳۸۶ در ۱۲۹۶ مترمربع زیربنا آغازشده، گفت: متأسفانه بعد از گذشت حدود 13 سال هنوز اعتبار کافی برای تکمیل این پروژه تخصیص نیافت.

«عباس زارع» بابیان اینکه این پروژه شامل یک سالن آمفی‌تئاتر ۱۰۰۰ نفره، سالن سینما، سالن ویژه کودکان و نوجوانان، نگارخانه، گالری و اتاق‌هایی برای برپایی کارگاه‌های آموزشی می‌شود، افزود: تاکنون پیشرفت‌های فیزیکی خوبی ر ا شاهد بودیم وامید است با پیگیری‌های صورت پذیرفته در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح بزرگ‌ترین تالار مرکزی شمال کشور باشیم.

وی بابیان اینکه بخش تجهیزات اداری، پارکینگ و اتاق‌ها به پایان رسیده و کار اتمام سقف این پروژه در دست انجام و مراحل پایانی است، یادآور شد: جهت تجهیز سالن‌های این تالار نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.

 

 

کد خبر 942249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha