اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت در خراسان جنوبی

عزیزی از اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت در خراسان جنوبی خبر داد.

«حسن عزیزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت در استان خراسان جنوبی اجرا می‌شود که برگزاری جشن‌های مجازی از مهمترین برنامه‌ها است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی با اشاره به تجلیل از دختران شاغل در این اداره کل به مناسبت  میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، افزود: برگزاری همایش ورزش صبحگاهی، نشست بصیرتی با محوریت تبیین سیره حضرت فاطمه معصومه (س)، دیدار با مجمع سمن‌ها و برگزاری مسابقات و چالش‌های ورزشی فضای مجازی برای بانوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه کرامت است.

 

وی از ارائه مشاوره رایگان به دختران ۱۸ تا ۳۵سال خبر داد و عنوان کرد: اعزام دومین کاروان تجهیز خانه های ورزش روستایی از دیگر برنامه های دهه کرامت است و امیدواریم در سال جاری ۲۵ خانه ورزش روستایی تجهیز شوند.

 

عزیزی با اشاره به اجرای طرح سرآمدان جوان، تصریح کرد: در این طرح ضمن تجلیل و مصاحبه با دختران ملی پوش به بررسی مشکلات آنان پرداخته می شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی یکی دیگر از برنامه ها برگزاری جلسات آموزشی استفاده از مکمل‌های ورزشی و تجلیل از تشکل های مردمی جهادگران خدمت و سلامت خواهد بود، ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و بازخوانی وصیت نامه شهید سردار سلیمانی نیز از برنامه‌های فرهنگی به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت است.

 

وی  بیان کرد: انتشار فراخوان پویش جشنواره نشان خانواده فاطمی و مسابقه حفظ صلوات خاصه امام رضا (ع) ویژه فرزندان کارکنان اداره کل ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های اجرایی استان در دهه کرامت خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 942252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha