فضای مجازی بهترین فرصت برای ارائه فعالیت های قرآنی است

فلاح لاله زاری با تأکید بر تولید محتوا در فضای مجازی توسط موسسات قرآنی گفت:بستر فضای مجازی بهترین فرصت برای ارائه فعالیت های قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«فرشید فلاح لاله زاری» در همایش تجلیل از فعالان قرآنی دوران کرونا در استان سمنان، موسسات قرآنی این استان سمنان را به تلاش برای تولید محتوا درفضای مجازی فراخواند و گفت: بستر فضای مجازی بهترین فرصت برای ارائه فعالیت های قرآنی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان فضای مجازی را نیازمند تولیدات فاخر و مناسب قرآنی  دانست وافزود: موسسات قرآنی باید در این عرصه اقدام و تلاش مضاعف داشته باشند.

 

وی با تأکید براینکه در شرایط امروز فعالان قرآنی باید خط اول تلاش برای تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی باشند ادامه داد: جوانان ونوجوانان مهمترین مخاطبان امروز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستند.

 

فلاح لاله زاری در ادامه با اشاره به فعالیت موسسات و مراکزقرآنی در دوران کرونا اظهارداشت: موسسات و مراکزی که در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت های فرهنگی و قرآنی خود را ادامه داده و مردم را از آن بهره مند ساخته اند پیروز در مقابله با کرونا هستند و می توانند مدعی شکست دادن این ویروس باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان موسسات قرآنی را وابسته به فرهنگ و ارشاد اسلامی  ندانست وافزود: این موسسات  تشکل های مردمی هستند و مراکز تخصصی قرآن محسوب می شوند و دستگاههای فرهنگی و اجرایی باید برای امور قرآنی خود از این موسسات استفاده کنند.

 

وی ضمن قدردانی ازفعالیت موسسات قرآنی فعال در دوران کرونا  اذعان داشت: موسسات قرآنی در دوران سخت مبارزه با کرونا، با ارائه فعالیت های قرآنی خود با استفاده از فضای مجازی مردم و جامعه را به سمت معنویت و بهره گیری از قرآن برای مقابله با این ویروس سوق دادند.

کد خبر 942255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha