۴۰۰ پایگاه مجازی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

جعفری گفت: تابستان سال جاری ۴۰۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در خراسان جنوبی به صورت مجازی و از طریق شبکه اجتماعی «شاد» تشکیل می شود.

«فرشید جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی در خصوص اجرای برنامه هایی اوقات فراغت حضوری دانش آموزان ایجاد شده است، گفت: در سال جاری تمام پایگاه‌های اوقات‌فراغت زیرنظر آموزش و پرروش در خراسان جنوبی کلاس‌هایشان را به‌ صورت مجازی و زیر نظر شبکه شاد برگزار می‌کنند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تشکیل ۴۰۰ پایگاه مجازی تابستانی با شرکت دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در استان پیش بینی شده است، افزود: براساس دستورالعمل اوقات فراغت در قالب شبکه شاد گروه‌های مختلف تشکیل می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

 

جعفری با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان می‌توانند تا ۱۴ تیرماه برای شرکت در طرح اوقات فراغت ثبت نام کنند، ادامه داد: براین اساس فعالیت‌های تابستانی از ۱۵ تیر آغاز و تا پایان مردادماه به مدت هشت هفته به طول می‌انجامد.

 

وی بیان کرد: مراکز دارالقرآن، کانون‌های فرهنگی و اجتماعی، مجتمع‌ها و سالن‌های ورزشی، اردوگاه‌های دانش آموزی، مراکز منتخب کانون‌های پرورش فکری و مرکز پژوهش‌ها نیز با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تابستان امسال به صورت محدود آماده پذیرش حضوری دانش آموزان خواهند بود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: مهارت‌های ارتباطی معرفتی، هویتی و بصیرتی، مهارت‌های حرفه‌ای، مهارت‌های فرهنگی و هنری، مهارت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و مهارت‌های ورزشی و سلامت، محورهای پنجگانه فعالیت‌های تابستانی امسال هستند.

 

 

کد خبر 942300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha