منتخب شدن ۱۶ عضو کتابخانه های عمومی فارس در مسابقه ملی کتابخوانی

منوچهری گفت: از میان ۵۷ هزار نفر شرکت کننده در مسابقه ملی کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»، ۱۶ نفر از اعضای کتابخانه های عمومی استان فارس برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (چهارشنبه 4 تیر) از برگزیده شدن اعضای کتابخانه های عمومی استان فارس در مسابقه ملی کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» خبر داد و به خبرنگاران گفت: 16 نفر از اعضای کتابخانه های عمومی استان فارس در این مسابقه برگزیده شدند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس افزود: این مسابقه کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقه 57 هزار نفر بالای 13 سال از سراسر کشور شرکت کردند و 313 نفر منتخب در پی داوری برگزیده شدند که از این میان 16 نفر اعضای کتابخانه های عمومی فارس بودند.

منوچهری تصریح کرد: مسابقه ملی کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» به صورت الکترونیکی برگزار شد و به برگزیدگان، جوایزی شامل کمک هزینه سفرهای زیارتی و نقدی اهدا شد.

وی عنوان کرد: به «زهره پورحسین» از نی‌ریز، برگزیده بخش سفر به عتبات عالیات و «فاطمه سادات» از سروستان برگزیده بخش سفر به مشهد مقدس در این جشنواره هستند.

منوچهری اعلام کرد: «مریم زارعی» از روستای «سبزپوشان» شهرستان شیراز، «زهره اسدی» از کوار، «شهره اسداللهی»، «زهرا شجاعی» و «زهرا برزگر» از بوانات، «علیرضا تیموری»، «سادینا امیرسالاری» و «قاسم خادمی» از فیروزآباد، «زینب میاندهی» از داراب، «سارا صادقیار» از نی ریز، «قدرت الله غضنفری» از گراش، «سکینه غلامی» از شهرستان مهر، «امیرحسین قناعتی» از آباده و «شمیم پرنور» کتابدار لارستان، سایر برگزیدگان این مسابقه هستند.

کد خبر 942302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha