ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان در دستور کار مجلس است

شریعتی گفت: ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان در دستور کار مجلس است و در این راستا با ارائه تهسیلات لازم و رفع موانع تولید کمک کار تولیدکنندگان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلوگاه، « غلامرضا شریعتی»  امروز ( 4 تیر) در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گلوگاه در شرکت عظیم گستر ناحیه صنعتی گلوگاه گفت: یکی از برنامه‌های مهم مجلس رفع موانع و افزایش تسهیلات و ایجاد فضای کسب و کار است تا تولیدکنندگان در فضایی مناسب به تولید مبادرت کنند.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ستاد تسهیل گلوگاه هم در راستای کمک به اشتغال برگزار شد و با توجه به راهکارهای مختلف تلاش داریم  تا کمک کار تولیدکنندگان باشیم.

 

شریعتی گفت: تولیدکنندگان تنها دغدغه تولید داشته باشند و دغدغه های تولید و اشتغال برطرف شود.

 

این مسئول افزود: مردم و مسئولان باید با هم برای جهش تولید گام بردارند و با همکاری مجلس و دولت و پای کار بودن تولیدکنندگان در راستای جهش تولید گام برداریم.

 

وی گفت: ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان در دستور کار مجلس است و در این راستا با ارائه تهسیلات لازم و رفع موانع تولید کمک کار تولیدکنندگان خواهیم بود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوانین دست و پاگیر، مسائل مرتبط با تحریم و عدم اراده در تولیدکنندگان از دلایل مهم موانع تولید است که امیدواریم تولیدکنندگان با اعتبارات بانکی اراده قوی برای تولید بیشتر تلاش کرده و پای کار باشند.

کد خبر 942335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha