عصر شعر کرامت در بندر آستارا برگزار شد

عصر شعر کرامت به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) با حضور شاعران برجسته آیینی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، عصر شعر کرامت به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) چهارشنبه(۴ تیر) با حضور شاعران برجسته آیینی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار شد.

 

در این عصر شعر که به همت انجمن شعر و ادب شهریار و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار شد، شاعران سروده‌های خود در مدح و منقبت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را قرائت کردند.

 

هوشنگ مجرب، یوسف هدایتی، کیوان رادفر، کیوان شکیبا، تقی ضامن و خانم بخشنده از جمله شاعرانی بودند که در این مراسم به شعرخوانی پرداختند.

 

*امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) آموزگاران علم و معرفت هستند

«هوشنگ مجرب» در این آیین با تبریک دهه کرامت اظهارکرد: امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) آموزگاران تقوا، علم و معرفت هستند که در حقیقت ولی نعمتان کشورما محسوب می شوند.

 

مسئول انجمن شعر و ادب شهریار بندر آستارا تصریح کرد: حضرت معصومه(س) الگویی مناسب برای همه دختران و بانوان است و بانوان و دختران ما می توانند با الگوگیری از آن شخصیت بزرگوار در دنیا و آخرت به سعادت برسند.

 

وی با بیان اینکه امام رضا (ع) همه تهدیدهای سیاسی و فرهنگی را تبدیل به فرصت و اسلام ناب محمدی (ص) را جهانی کرد، تصریح کرد: زندگی سراسر سخت این امام همام و مواضع ایشان در برابر ظلم و جور نشان از مجاهدت، مقاومت و عقلانیت آسمانی آن بزرگوار دارد.

 

مجرب با اشاره به اینکه زیارت امام رضا (ع) مایه خیر و برکت است،گفت: بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قلب تپنده ایران اسلامی است و فرصتی الهی برای همه ایرانیان است.

کد خبر 942385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha