توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در دهه کرامت

حجت الاسلام قلی پور از توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند در قزوین به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام «میلاد قلی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است که هر ساله در این ایام برنامه های متعددی برگزار می شود که با توجه به شرایط امروز کشور و ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برنامه های دهه کرامت امسال شکل دیگری به خود گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محسن الزهرا مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین ادامه داد: در سال جاری برنامه های دهه کرامت کانون فرهنگی هنری محسن الزهرا (س) قزوین بدون تجمعات مردمی برگزار خواهد شد به طوری که یکی از برنامه های ما اتوبوس سیاری است که در سطح شهر برنامه های متنوعی اجرا می کند.

 

وی عنوان کرد: در این مراسم گروه سرود صراط در اتوبوس سیار برای مردم اجرای برنامه خواهند داشت و خانواده ها می توانند از پنجره های منازل خود تماشاگر این برنامه ها باشند.

 

حجت الاسلام قلی پور اعلام کرد: البته امکان تماشای این برنامه ها به صورت حضوری هم وجود دارد که این امر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

 

وی اظهار کرد: شعار دهه کرامت امسال «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل ‌بیت (ع)» است که بر این اساس یکی از برنامه های ما کمک به خانواده های نیازمند در این ایام مبارک است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، 500 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در شهر قزوین توزیع خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محسن الزهرا (س) مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین یادآور شد: همچنین برنامه دیگر ما اهدای جوایز به دختران و  پسرانی است که نام آنها معصومه و رضا است.

 

وی خاطر نشان کرد: امید است با اجرای برنامه های متعدد در این ایام بتوانیم شور و نشاط معنوی را در جامعه افزایش دهیم و از این ایام که مزین به نام حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است نهایت بهره را ببریم.

 

کد خبر 942421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha