۳۳ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: این نهاد حمایتی در طرح مواسات، ۳۳ هزار و ۱۳۰ پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان شهرستان توزیع کرد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: علاوه بر توزیع ۳۳ هزار و ۱۳۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان این شهرستان، کمک های کمیته امداد در طرح مواسات ادامه خواهد داشت.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: این نهاد ۱۰ میلیارد ریال در رزمایش مواسات و همدلی کمک کرد.

 

صفی پور بیان داشت: بنابر فرامین مقام معظم رهبری، مبنی بر راه‌اندازی رزمایش مواسات و همدلی، جذب منابع با استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان اعم از مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، ادارات و نهادها و مردم شیروان انجام شد.

 


وی عنوان کرد: تهیه و توزیع ۶٠٠ بسته مواد غذایی کامل، توزیع  ۲ هزار و ۸۶۰ بسته بهداشتی بین مددجویان، پرداخت کمک هزینه زندگی به آسیب دیدگان از کرونا به تعداد ٢٨٠خانوار و پرداخت کمک هزینه زندگی برای ۴۵۶یتیم شهرستان از جمله این کمک ها  بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین طبخ غذای گرم وتوزیع بین نیازمندان به تعداد ۳۳ هزار و ۱۳۰ پرس، راه اندازی دومرکز نیکوکاری ویژه اصناف، تهیه، بسته بندی و توزیع ۲ هزار و ۳۷۹ بسته غذایی بین نیازمندان سطح شهرستان و مشارکت همکاران امداد در طرح ایران همدل (کسر از حقوق برای تهیه سبد غذایی) از سایر اقدامات و کمک های صورت گرفته این نهاد در رزمایش بوده است.

 


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان تصریح کرد: در اجرای این برنامه ها ١۴مرکز نیکوکاری در محلات شهر و روستا ذیل قرارگاه مواسات، نقش‌ محوری و اساسی داشته‌اند.

 


وی خاطرنشان کرد: اکنون ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر مشتمل بر هفت هزار و ۲۵۳ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام هستند.

کد خبر 942459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha