نماز جمعه این هفته شهر قزوین برگزار می شود

شفیعی شاد گفت: بعد از گذشت چهار ماه، این هفته نماز جمعه شهر قزوین برگزار می شود.

«علی شفیعی شاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: بعد از چهار ماه وقفه ای که در برگزاری نماز جمعه رخ داد، از این هفته نماز جمعه قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین ادامه داد: درخواست داریم مردم برای شرکت در نماز جمعه نکاتی را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید به طوری که از ماسک استفاده کرده و مهر شخصی همراه داشته باشند و اگر علائم بیماری دارند تا بهبودی کامل از شرکت در نماز جمعه خودداری کنند.

 

وی عنوان کرد: ما هم در ورودی های محل نماز جمعه بحث کنترل سلامتی و تب سنجی نمازگزاران را انجام خواهیم داد و فضای محل برگزاری نماز جمعه به لحاظ ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی آماده شده است.

 

شفیعی شاد اعلام کرد: فردا جمعه 6 تیر ماه، نماز جمعه قزوین ساعت 12.30 به امامت آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار خواهد شد، زمان شروع نماز جمعه تغییر نکرده است و فقط برنامه نماز جمعه کوتاه تر و مختصرتر برگزار می شود و برنامه های جانبی نماز جمعه هم برگزار نخواهد شد تا ازدحامی صورت نگیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: نکته دیگری که باید از سوی نمازگزاران مورد توجه قرار گیرد، بحث خروج از محل برگزاری نماز جمعه است که از مردم می خواهیم هنگام خروج از مسجدالنبی، قسمت به قسمت خارج شوند که ازدحامی در زمان خروج نداشته باشیم و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

 

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین تأکید کرد: در محل برگزاری نماز جمعه هم فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است تا نمازگزاران با فاصله حدود یک متری از هم بنشینند و سیستم تهویه ای جدیدی هم در مسجد نصب شده است تا بتواند هوا را به خوبی تهویه کند.

 

وی یادآور شد: در هفته جاری در تمامی نقاط استان قزوین نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 942460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha