برپایی سیزدهمین  آئین جشن های زیرسایه خورشید در قالب ۱۴۰ برنامه ویژه دهه کرامت

قزلباش با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت گفت: گرامیداشت دهه کرامت با اهتمام شبکه جوانان رضوی استان البرز در قالب ۱۴۰ برنامه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حمزه قزلباش» در جمع خبرنگاران با اعلام ویژه برنامه های شبکه جوانان رضوی استان البرز گفت: گرامیداشت دهه کرامت با اهتمام شبکه جوانان رضوی استان البرز در قالب ۱۴۰ برنامه برگزار می شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز افزود: همچون سال های گذشته در دهه کرامت از هفتم تا ۱۳ تیرماه سال جاری میزبان جمعی از خادمان آستان قدس رضوی هستیم که پرچم متبرک آستان را همراه خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این دوره سیزدهمین مرحله از برپایی آئین جشن های زیرسایه خورشید است مطرح کرد: ویژه برنامه های شبکه جوانان رضوی استان البرز در قالب ۱۴۰ برنامه برنامه ریزی شده است.

وی در محور دیگر سخنان خود بر ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: انتظار می رود با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قوانین معین شده به صورت جدی انجام شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز تصریح کرد: عیادت از بیماران در بیمارستان های سطح استان، تجلیل از مقام پزشکان و پرستارانی که در بحث کرونا فعالیت داشتند همچنین تجلیل از گروه های جهادی فعال در بحث کرونا از جمله برنامه های این شبکه تشکیلاتی هدفمند است.

در پایان قزلباش با تقدیر از هیئت رزمندگان، فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع)، سازمان فرهنگی و شهرداری کرج، صدا و سیمای استان، سازمان بسیج رسانه و دیگر فعالان و خادمان رضوی، بر ضرورت بزرگداشت و تبیین دهه کرامت تأکید کرد.

 

 

کد خبر 942518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha