۵۶ پروژه با عنوان جهش تولید در لرستان اجرایی می شود

خادمی تحقق شعار سال موردنظر رهبر معظم انقلاب را بستر رشد و توسعه دانست و گفت: امسال تعداد ۵۶ پروژه با عنوان جهش تولید در استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز( 5 تیر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اجرای پروژه های جهش تولید، اظهار داشت: تحقق شعار سال مورد نظر رهبر معظم انقلاب بسر رشد و توسعه و تقویت تولید است.

 

استاندار لرستان با اشاره به برنامه های استان در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید، افزود: خوشبختانه استان لرستان یکی از اولین استان هایی است که توانست برنامه های خبی در زمینه شعار سال و رونق تولید تنظیم کند.

 

وی با اشاره به توافق های به عمل آمده در زمینه پروژه های جهش تولید با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، بیان کرد:  با انعقاد تفاهم نامه رسمی اعتباری حدود هزار و ۶۰ میلیارد تومان به طرح های استانی و جهش تولید در لرستان اختصاص می یابد.

 

خادمی افزود: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از منابع استانی و حدود ۲۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی  توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به این موضوع اختصاص یافته و بقیه اعتبارات از محل منابع بخش خصوصی و بانکها تامین خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: حدود ۵۶ پروژه طبق این تفاهم نامه تعریف شده است که امیدواریم این پروژه ها تا پایان سال جاری تکمیل و راه اندازی شوند.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: این پروژه ها علاوه بر پروژه های قبلی که در  قالب اقتصاد مقاومتی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در حال انجام هستند در استان لرستان اجرایی خواهند شد.

کد خبر 942526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha