مدافعان سلامت همواره از حمایت ‌های دستگاه قضایی برخوردار خواهند بود

صادقی گفت: خادمان و مدافعان سلامت استان همواره از حمایت‌های دادگستری کل خراسان رضوی برخوردار خواهند بود و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدافعان سلامت به واسطه خدمات خستگی‌ ناپذیری که داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «غلامعلی صادقی» امروز( ۵ تیر) در مراسم تجلیل از خادمان حوزه سلامت در دوره بحران مبارزه با کرونا، اظهار کرد: همزمانی ایام هفته قوه قضائیه و دهه کرامت را به فال نیک می‌گیریم و در این ایام کرونایی خدمات مدافعان سلامت در سراسر کشور از جمله خراسان رضوی شایسته تقدیر بوده و به روان پاک شهدای بزرگوار حوزه سلامت درود می‌فرستیم.

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: شیوع این ویروس منحوس یک امتحان الهی برای آحاد مختلف جامعه از جمله مدافعان سلامت بود و بسیار خرسندیم که کشور ما از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده، در مقایسه با کشورهایی که همه‌چیز دارند، اما در برابر کرونا زمین‌گیر شدند.

 

وی با بیان اینکه خادمان و مدافعان سلامت استان همواره از حمایت‌های این مجموعه برخوردار خواهند بود، گفت: رئیس قوه قضاییه همواره به خادمان مردم در دادگستری کل خراسان رضوی و نهادهای زیرمجموعه تاکید بر همکاری و همراهی همه‌جانبه دارد و معتقدیم که خادمان مردم در دستگاه قضایی همواره موظف به حمایت لازم از مردم و زحمتکشان عرصه‌های مختلف از جمله جامعه پزشکی هستند.

 

صادقی خاطرنشان کرد: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدافعان سلامت به واسطه خدمات خستگی‌ناپذیری را که داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم و خطاب به همه خادمان حوزه سلامت می‌گوییم که دستگاه قضایی تا آخرین لحظه یار و همراه شما زحمتکشان این عرصه خواهد بود.

 

رئیس کل دادگستری خراسن رضوی بیان کرد: از مردم می‌خواهیم همچنان به همکاری خود با خادمان حوزه سلامت ادامه دهند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد غلبه بر این ویروس منحوس باشیم.

کد خبر 942531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha