همکاری دستگاه قضایی در بحران کرونا با مدافعان سلامت شایسته تقدیر است

بحرینی گفت: خدمات خادمان دستگاه قضایی استان در طول ایام سال به ‌ویژه در دوره بحران کرونا بر هیچکس پوشیده نیست و این همراهی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدمحمدحسین بحرینی» امروز(۵ تیر) در مراسم تجلیل مسئولان قضایی خراسان رضوی از خادمان حوزه سلامت در دوره بحران کرونا، اظهار کرد: نام و یاد شهید بهشتی و شهدای عرصه سلامت را گرامی داشته و هفته قوه قضائیه و دهه کرامت را تبریک عرض می‌کنیم و همزمانی این دو مناسب فرخنده را به فال نیک می‌گیریم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خدمات خادمان دستگاه قضایی استان در طول ایام سال به‌ویژه در دوره بحران کرونا بر هیچکس پوشیده نیست و ما بر خود موظف می‌دانیم که در هفته قوه قضائیه بابت این همراهی‌های بی‌پایان تقدیر و تشکر کنیم.

 

وی از همراهی تمامی مجموعه‌های استان با خادمان حوزه سلامت در بحث مبارزه با کووید ۱۹ قدردانی کرد و گفت: جدیت مسئولان تمامی مجموعه‌هه از جمله دادگستری کل خراسان رضوی در همکاری با خادمان حوزه سلامت و خدمت‌رسانی شایسته به مردم بر هیچکس پوشیده نیست و بی‌شک اجر و مزد خادمان این عرصه در نزد ایزد منان محفوظ و پابرجا است.

 

بحرینی تاکید کرد: خراسان رضوی به برکت نام مبارک امام هشتم(ع) برترین عملکرد را در دوره بحرانی مبارزه با کرونا داشت و عملکرد این استان نمره ۲۰ را از سوی مقام عالی وزارتخانه کسب کرد.

کد خبر 942534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha