تعداد ۶ پروژه در قالب بازآفرینی خرم‌آباد اجرایی می شود

خالقی با اشاره به اجرای ۶ پروژه بازآفرینی در خرم آباد، گفت: این طرح شامل محله امام زاده زیدبن علی(ع)، درب دلاکان درون بافت تاریخی، علی‌آباد، گل سفید، کرگانه و فلک‌الدین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا خالقی» امروز(5 تیر) در جمع خبرنگاران، گفت: قالب پروژه‌ بازآفرینی شهری تعداد ۶ طرح شامل محله امام زاده زیدبن علی(ع)، درب دلاکان درون بافت تاریخی، علی‌آباد، گل سفید، کرگانه و فلک‌الدین که درون سکونتگاه‌های غیررسمی واقع شده بازآفرینی می شوند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان همچنین از مرمت خانه چنگایی خرم آباد خبر داد و افزود: مرمت خانه چنگایی خرم آباد هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

 

وی ادامه داد: مرمت خانه تاریخی چنگایی شهر خرم‌آباد درقالب یکی از پروژه های بازآفرینی شهری درحال تکمیل است.

 

خالقی افزود: این طرح شامل ادامه مرمت خانه تاریخی چنگایی خرم‌آباد بوده که در محله زیدبن علی(ع)  و ساختمانی ۲ طبقه با ۲۰۰ متر مربع مساحت واقع شده است.

 

وی گفت: این خانه با  اعتبار هشت میلیارد ریال و با محوریت بازسازی ساختمان، اجرای کف سازی محوطه و سرویس بهداشتی مرمت می شود که تاکنون بخش ابنیه تکمیل شده و اقدامات لازم در قسمت تاسیسات رو به اتمام است.

 

خالقی تصریح کرد: تکمیل کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی محله کرگانه با مساحت ۱۹۸مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال تکمیل شده و  آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 942546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha