فریضه نماز جمعه در تمامی شهرهای استان اردبیل اقامه خواهد شد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: فریضه نماز جمعه در تمامی شهرهای استان اردبیل اقامه خواهد شد و در شهر اردبیل نیز به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مصلی اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فریضه نماز جمعه در تمامی شهرهای استان اردبیل اقامه خواهد شد و در شهر اردبیل نیز به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مصلی اردبیل برگزار می شود.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: این فریضه الهی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در مصلی های تمامی شهرها و بخش های استان برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: استفاده ماسک و دستکش می تواند از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کند و نمازگزاران سجاده و مهر شخصی خود را به همراه داشته باشند و قبل از حضور در مصلی ها وضو را نیز در خانه بگیرند.

 

حجت الاسلام نصیری افزود: حضور افراد سالمند و دارای بیماری زمینه در مصلی ها توصیه نمی شود و افرادی که علائم سرماخوردگی یا کسالت دارند از حضور در مصلی ها خودداری کنند.

 

وی اعلام داشت: رعایت مسائل بهداشتی پس از انجام فریضه نماز نیز باید مورد توجه نمازگزاران باشد تا از انتشار آلودگی های احتمالی خودداری کنند و از مواد ضدعفونی استفاده و دست های خود را به صورت مرتب شستشو کنند.

 

کد خبر 942551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha