زنده نگه داشتن شعارهای انقلاب راه حل رفع مشکلات کشور است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: زنده نگه داشتن شعارهای اول انقلاب راه حل برون رفت از مشکلات بوده و مدیران ما باید جهادی عمل کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(5تیر) در شورای اداری شهرستان دلفان اظهار داشت: راه حل رفع مشکلات کشور زنده کردن شعارهای اول پیروزی انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود مشکلت اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز افزود: مسئولان و مدیران جهادی باید در سایه تفکر انقلابی به فکر رفع مشکلات باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه برای برون رفت از مشکلات کشور باید  شعارهای اول پیروزی انقلاب اسلامی را زنده کنیم، گفت: مدیر جهادی با تکیه بر مدیریتی جهادی و مبتنی بر ارزش ها برای رفع مشکلات گام بر می دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: الگوی یک مدیر جهادی امام راحل است، تجربه ثابت کرده است که هر جایی مدیران ما جهادی عمل کردند در سایه توکل به خدا، کار انبوه با همت مضاعف و مبتنی بر علم و درایت به موفقیت رسیده اند.

 

وی افزود: برای برطرف سازی مشکلات استان لرستان نمایندگان مردم در مجلس، دستگاه قضائی، مدیران، ائمه جمعه و جماعات باید صدای واحدی برای رفع مشکلات اساسی استان داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود مشکل بیکاری، اشتغال زایی و اقتصادی در لرستان گفت: با برنامه ریزی مبتنی بر علم و درآیت، کار انبوه و مضاعف باید این مشکلات حل شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید جلوی گرانی مسکن و زمین در لرستان گرفته شود و با تکیه بر ظرفیت های استان به فکر برطرف سازی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بود.

کد خبر 942577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha