نمازجمعه ۶ تیرماه در جهرم برگزار نمی شود

حجت الاسلام دست داده گفت: با توجه به شیوع دوباره بیماری «کرونا» در جهرم و با درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، نمازجمعه فردا ششم تیرماه در جهرم اقامه نمی شود.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با وجود آمادگی کامل ستاد نماز جمعه جهرم برای برگزاری نماز جمعه این هفته  اما با توجه به وضعیت وخیم شیوع بیماری «کرونا» در این شهرستان و بنا به تاکید متولیان بهداشت و سلامت، اقامه نمازجمعه ششم تیرماه در جهرم لغو شد.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: این تصمیم بنا به اعلام کتبی ریاست دانشگاه علوم پزشکی جهرم مبنی بر عبور شهرستان از وضعیت هشدار و درخواست تعطیلی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و موافقت مسئولین استان با درخواست مزبور انجام شده است.

 

حجت الاسلام دست داده با اشاره به شیوع دوباره بیماری «کرونا» در سطح شهرستان جهرم از مردم درخواست کرد ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، حتی الامکان در خروج از منازل از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

به گزارش شبستان، بنا به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جهرم آمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در این شهرستان تا امروز به مرز یک هزار نفر رسیده است.

کد خبر 942619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha