برگزاری ۱۰ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت به همت آبشار عاطفه های نکا

طرزه نژاد از برگزاری حدود ۱۰ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در آبشار عاطفه های نکا خبر داد و گفت: به همین مناسبت تاکنون جشن حضرت معصومه (س) و توزیع سبد پروتئین و تره بار در بین مهرجویان نکایی انجام شده است.

« معصومه طرزه نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: نهادینه کردن انس و الفت با اهل بیت(ع) و ارزش های اسلامی و دینی از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این راستا باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: از جمله برنامه های فرهنگی آبشار عاطفه های نکا در کنار برنامه های حمایتی، توجه به مناسبت های دینی و مذهبی است که در این راستا در اعیاد و شهادت های مختلف برنامه های متفاوتی در  دستور کار است و در دهه کرامت برنامه های ویژه تدارک دیده شده است.

 

وی اظهار کرد: اهدای هدایا به دختران تحت حمایت شعبه نکا، برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا(ع)، اهدای جهیزیه به نوعروسان، توزیع سبد پروتئین و تره بار در بین مهرجویان نکایی از برنامه های مهم ما در این ایام است.

طرزه نژاد همچنین با اشاره به کمک به افراد آسیب دیده ار ویروس کرونا خاطر نشان کرد: در این راستا هم از اسفند سال گذشته تاکنون با تمام توان وارد کار شده و خدمات مختلفی به افراد تحت حمایت ارائه شد.

 

وی گفت:  توزیع سبد بهداشتی، اهدای سبد معیشتی، آموزش و تلاش برای پیشگیری از این بیماری، ارائه مشاوره و خدمات روان شناسی از جمله خدمات ارائه شده در دوران کرونا بوده است.

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا تصریح کرد: ذبح گوسفند قربانی هم در آستانه ماه مبارک رمضان به همت خیران انجام و در سبد غذایی نیازمندان قرار گرفت.

کد خبر 942737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha