خیابان های سطح شهر جهرم گندزدایی شدند

نظری گفت: برای مقابله با موج دوم «کرونا» ویروس در شهر جهرم از شب گذشته ضدعفونی سطح شهر جهرم آغاز شده است.

«علیرضا نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به موج دوم «کرونا» و افزایش شمار مبتلایان به این بیماری در شهرستان جهرم، گفت: برای مقابله با موج دوم «کرونا» ویروس در شهر جهرم از شب گذشته ضدعفونی سطح شهر جهرم آغاز شده است.

 

شهردار جهرم با تاکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان جهرمی افزود: شهروندان بدانند که در محاصره این ویروس خطرناک هستیم و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود ️باوجود عملیات ضدعفونی به صورت گسترده برای جلوگیری از شیوع این ویروس، باز هم اتفاقات ناگواری در کمین همشهریان است.

 

وی به جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری توسط شهروندان تاکید کرد و گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صلاح افراد و جامعه بوده و در جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری کمک می کند.

 

نظری با اشاره به فعالیت‌های شهرداری برای مقابله با این ویروس افزود: تمامی نیروها، دستگاه‌ها و ماشین آلات معاونت خدمات شهری شهرداری جهرم جهت ضدعفونی کردن معابر، تجهیزات و وسایل عمومی شهر جهرم تجهیز و کار ضدعفونی از شب گذشته آغاز شده است.

 

شهردار جهرم در‌پایان خواستار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک شد تا شاهد کاهش آمار مبتلایان به این بیماری باشیم.

کد خبر 942739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha