دستگاه قضایی با احدی تعارف ندارد

مظفری گفت: دستگاه قضایی مدافع حقوق مردم است و به سراغ مدیران کم کار رفته و حق مردم را خواهیم گرفت تا حقی ضایع نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام «علی مظفری» امروز (جمعه 6 تیر) در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با اشاره به اقدامات و برنامه های دستگاه قضا گفت: بیشترین وقت دستگاه قضایی در قم این ایام صرف مسائل مربوط به کمک کاری و یا بدکاری برخی از سازمان های دولتی می شود که دستگاه قضایی هوشیارانه وارد عمل شده و به زودی به سراغ آنها خواهیم رفت.
 

رئیس کل دادگستری قم عنوان داشت: دستگاه قضایی مدافع حقوق مردم است و به سراغ مدیران کم کار رفته و حق مردم را خواهیم گرفت تا حقی ضایع نشود.
 

وی تاکید کرد: ما در احیای بیت‌المال و حقوق عامه با کسی تعارف نداریم و مردم نیز از ما انتظار دارند که در این زمینه تلاش کرده تا در احیای حقوق آنها بکوشیم و دستگاه قضایی نیز با احدی تعارف ندارد.
 

مظفری با اشاره به اجرای طرح تحول در دستگاه قضایی گفت: در این خصوص اقدامات ارزشمندی انجام شده و پرونده‌ های متعددی نیز در دادگستری قم به جریان افتاده که امیدواریم شاهد اقدامات بزرگی در احیای حقوق عامه و مبارزه با فساد باشیم.
 

رئیس کل دادگستری قم تصریح کرد: قضات قوه قضائیه صلاحیت های شرعی قرارگرفتن در جایگاه قضاوت را دارند و دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی هستند.
 

وی با اشاره به سرقت های مسلحانه در قم گفت: در دو ماه اخیر سه سرقت مسلحانه در قم رقم خورد که سارقان هر سه سرقت دستگیر و به مجازات رسیدند تا برای دیگران درس عبرتی باشد.
 

رئیس کل دادگستری قم با اشاره به جایگاه شهر قم گفت: عده ای به دنبال ضربه زدن به جایگاه قم و قبح زدایی از این شهر هستند که رفتار آنها دنبال شده و با آنها برخورد می شود.

کد خبر 942755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha