فریاد اسلام فریاد عدالت خواهی و استکبار ستیزی است

حجت الاسلام رئیسی گفت: فریاد اسلام، فریاد عدالت خواهی و استکبار ستیزی است و استکبار به دنبال این است که فریاد اسلام در دنیا خاموش شود، آنها این آرزو را به گور می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۶ تیر حجت الاسلام «رئیسی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: فریاد اسلام، فریاد عدالت خواهی و استکبار ستیزی است و استکبار به دنبال این است که فریاد اسلام در دنیا خاموش شود، آنها این آرزو را به گور می برند.

امام جمعه موقت رودبار جنوب ابراز کرد: ۲۰۰ سال از تاسیس کشور آمریکا می گذرد نقطه ای در دنیا نیست که آمریکا در آنجا مرتکب جرم و جنایت نشده باشد و در کلیه کشورها به صورت مستقیم و غیر مستقیم دخالت می کند.

وی اظهار کرد: دشمنان ما را به تمدید تحریم تسلیحاتی تهدید می کنند زیرا می دانند با رفع تحریم تسلیحاتی اساس سایر تحریم ها علیه ایران فرو می پاشد.

حجت الاسلام رئیسی اضافه کرد: برجام بیشتر از این که خاصیت اجرایی و عملی  داشته باشد، خاصیت تجربه فکری دارد و انسان بصیر از گذشته درس می گیرد.

خطیب موقت جمعه رودبار جنوب ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، تاکید کرد: قوه قضائیه مامن مردم است مردم ما وقتی دنبال عدالت هستند به قوه‌ قضائیه مراجعه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از قوه قضائیه، در درجه اول سلامت این دستگاه است و رهبری در این خصوص فرمودند؛ بازرسی ها را هر چه می توانید افزایش دهید و این قوه را از درون اصلاح کنید.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: امروز مردم با مبارزه قوه قضائیه فساد در درون دستگاه قضایی، امیدوار شدند و برخورد قوه قضائیه با مفسدان نور امید را در دل مردم روشن کرده است.

امام جمعه موقت رودبار جنوب بیان کرد: امیرالمومنین علی علیه السلام در خطبه متقین ویژگی های انسان های با تقوا را این گونه بیان می کنند؛ انسان های با تقوا از خدای خود شرم دارند، سخن آنها درست و صحیح است، لباس اهل تقوا میانه روی است، دنبال شهرت نیستند، روش آنها تواضع است و به دنبال علمی هستند که نفع برساند.

وی ابراز کرد: انسان های با تقوا چشم خود را بر حرام الهی می بندند بنا بر سخن رسول خدا (ص) همه چشم‌ ها روز قیامت گریانند مگر‌ سه چشم، چشمی که از عظمت خدا بترسد، چشمی که به گناه آلوده نشود و چشمی که در مناجات با خدا گریان باشد.

حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: اگر‌ بنده های خدا گناه و معصیت انجام می دهند هیچ ضرری به خداوند نمی رسد بلکه خود انسان است که دچار خسران می شود.

خطیب موقت جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: نواسانات برق، برای وسایل برقی مردم مشکلاتی را به وجود می آورد بنابراین از مسئولین خواهشمندیم هر چه سریعتر نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

 

وی در خاتمه ضمن اشاره به مشکلات کشاورزان منطقه، خاطرنشان کرد: چقدر خوب بود اگر وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان کرمان، یک روز را هم به جنوب کرمان اختصاص داده و از نزدیک پای درد دل کشاورزان این منطقه می نشستند.

کد خبر 942778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha