مطیع محض ولایت فقیه ویژگی شهید آیت الله بهشتی بود

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شهید آیت الله بهشتی با در نظر گرفتن مصلحت کشور بدون ایجاد حساسیت با گروه ها و احزاب برخورد می کرد،گفت: مطیع محض ولایت فقیه ویژگی شهید آیت الله بهشتی بود.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری شبستان» از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در اولین خطبه های نماز جمعه زاهدان پس از برداشته شدن محدودیت های اقامه نماز جمعه در سراسر استان در دوران کرونا با گرامیداشت هفته قوه قضائیه بیان داشت: شهید آیت الله  بهشتی با وجود دغدغه های سیاسی و جناحی که در آن دوران وجود داشت ذره ای از تعهدش نسبت ولی فقیه کم نگذاشت.

 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: آیت الله بهشتی با در نظر گرفتن مصلحت کشور بدون  ایجاد حساسیت با گروه ها و احزاب برخورد می کرد.

 

محامی با اشاره به اینکه مطیع محض ولایت فقیه شاخصه شهید آیت الله بهشتی بود، یادآور شد: مردم و مسئولان از ویژگی های آیت الله بهشتی درس  بگیرند.

 

وی در ادامه سخنان خودش با گرامیداشت 12 تیرماه، سالروز حمله موشکی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، افزود: آمریکا با این همه سوابق ننگینی که دارد چگونه ادعای حقوق بشری می کند؛ حقوق بشر آمریکایی طنز تلخ تاریخ است.

 

نماینده ولی فقیه در استان، عدالت خواهی در عرصه های داخلی و بین المللی را افتخار نظام اسلامی دانست و یادآور شد: بی عدالتی با منشور گام دوم انقلاب در تضاد است.

 

محامی با بیان اینکه مردم این روزها از بی عدالتی ها خسته شده اند، گفت: فاصله طبقاتی شایسته یک نظام اسلامی نیست.

 

وی با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی مردم نگران کننده است، افزود: مایه شرمندگی و سرافکندگی است برای کسانی که می توانند برای اقتصاد کشور کاری انجام دهند اما انجام نمی دهند.

کد خبر 942792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha