مراسم محوری هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در مسجد امام رضا(ع) بجنورد برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری مراسم محوری هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در مسجد امام رضا(ع) بجنورد خبر داد.

«حجت الاسلام محمدعلی سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی که از ششم تا دوازدهم تیرماه ادامه دارد، اظهارکرد: مراسم محوری هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی امشب شنبه (هفتم تیرماه) همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) بجنورد برگزار می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، سخنران این برنامه را «حجت الاسلام یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی معرفی کرد و گفت: این برنامه با اجرای گروه سرود و مداحی به مناسبت دهه کرامت ادامه می یابد.

 

وی در خصوص مراسم محوری هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در شهرستان ها هم با بیان اینکه این مراسم در شهرستان های جاجرم و راز همزمان با نماز جمعه برگزار شده است، افزود: این مراسم در اسفراین امروز شنبه در گلزار شهید طیبی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: مراسم محوری شهرستان شیروان صبح امروز و در آشخانه هم امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و در شهرستان های فاروج و گرمه هم با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی در راستای مقابله با کرونا، این مراسم برگزار نمی شود.

 

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور اطلاعیه فراخوانی از عموم مردم همیشه درصحنه خراسان شمالی برای حضور در مراسم محوری هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی دعوت کرد.

 

در متن این فراخوان آمده است: صفحات  پر فراز و نشیب تاریخ انقلاب اسلامی تداعی‌گر روزهایی است پر التهاب و در عین حال افتخار‌آمیز برای ملت ما و اسفناک و خفت‌بار برای جامعه جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی چه ترور شخصیتها و رجال سیاسی و ترور ناجوانمردانه دانشمندان و نخبگان کشورمان و ترور سردار رشید جهان اسلام سردار سلیمانی و چه تحریم های غیر انسانی علیه ملت ایران که همگی نشان دهنده خوی درندگی و سفاکی دشمنان از ابتدا تا کنون بوده است.

 

تردیدی نیست که حیات مستکبرین که داعیه حقوق بشر داشته و پرچم حمایت از حقوق انسانیت را علم کرده اند و خود حامیان بزرگ ترور و تروریسم پروری بوده و نه تنها واقعه اسفناک و تلخ هفتم تیر که بهترین یاران انقلاب و نظام را گرفت بلکه جنایات متعدد و بسیاری که نظام سلطه و در رأس آن آمریکا نسبت به ایران و جهان روا داشته، نشان داده حیات ننگین این جنایت پیشگان بسته به ترور، خشونت و جنایت‌پروری است و امروز نمایش مضحک و چهره واقعی آنان نه تنها برای مردم ایران که برای تمام دنیا رو شده و شاهدیم مردم  به ستوه آمده غرب از تحقیر، استهزا و نژادپرستی امروز؛ خفت و خاری دولت‌مردان دروغ‌گو آمریکایی را به تصویر می کشند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام تیرماه، علی الخصوص شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران انقلاب، از عموم مردم ولایتمدار و مومن باب الرضا- گنجینه معرفت ها دعوت می‌کند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور خود در مراسم محوری بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با محوریت شهدای هفت تیر در مرکز استان که روز شنبه 7تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی «آیت الله یعقوبی» نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد در مسجد امام رضا(علیه السلام) برگزار میشود، زینت بخش این مراسم معنوی باشید.

 

 

کد خبر 942941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha