دهه کرامت فرصت تبیین فرهنگ کرامت و مهربانی و امر ولایت است

حجت الاسلام دشتکی با اعلام خبر برپایی کاروان های شادی به مناسبت میلاد حضرت امام رضا(ع) در محلات و میادین شهری گفت: دهه کرامت فرصت تبیین فرهنگ کرامت و مهربانی و امر ولایت است.

« حجت الاسلام علی دشتکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی ویژه برنامه های دهه کرامت در قالب فضای مجازی با محوریت امامزادگان واجب التعظیم استان البرز گفت: رهبرمعظم انقلاب از امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی در جامعه یاد کردند و بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز از این اماکن شریف به عنوان مأمن آرامش نام می برند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز با تبریک سالروز بزرگداشت و گرامیداشت امامزادگان واجب التعظیم و به ویژه دهه کرامت افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ویژه برنامه های دهه کرامت در آستان مقدس امامزادگان استان به صورت مجاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ کرامت و مهربانی همچنین امر ولایت مطرح کرد: آستان مقدس امامزادگان به عنوان پایگاه معرفتی و بصیرتی تلقی می شوند که می توان در جوار حرم آنان آرامش یافت.

وی توضیح داد: همزمان با فرمان رهبر معظم انقلابی مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی، امامزادگان محور جمع آوری کمک های مردمی و حمایت از افراد آسیب دیده شدند.

حجت الاسلام دشتکی تصریح کرد: یکی از برنامه های این ایام برپایی جشن های شمیم کرامت است که در قالب کاروان های شادی در محلات مختلف در روز میلاد امام رضا(ع) اجرا می شود و ضمن آن بسته های متبرک و فرهنگی ویژه دهه کرامت اهداء می گردد.

مدیراوقاف و امورخیریه استان البرز مطرح کرد: پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) نیز از دیگر برنامه هایی است که در آستان امامزادگان انجام می شود همچنین آئین نورافشانی در شب میلاد امام رضا(ع) نیز به همراه توزیع بسته ارزاق برپا می گردد.

کد خبر 942978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha