برگزاری اردوهای اربعین و راهیان نور  در انتظار دستورات ستادهای بالادستی

جهانی در مورد برگزاری مراسم های راهیان نور و اربعین گفت: برای برگزاری این مراسم ها ستاد ملی کرونا، اربعین و راهیان نور باید دستورات مقتضی و پروتکل های بهداشتی را اعلام کنند.

«محسن جهانی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برگزاری برنامه های راهیان نور و اربعین نیز گفت: بسیج دانشجویی برای برگزاری این برنامه ها مشکلی ندارد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا باید منتظر ابلاغ دستورات و پروتکل های بهداشتی برای برگزاری راهیان نور و اربعین باشیم.

 

معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: بسیج دانشجویی برنامه راهیان ستاد غرب را اجرا کرد و ستادهای آن نیز شکل گرفتند اما در برگزاری مراسم های راهیان نور باید مبدأ و مقصد هر دو سفید باشند.

 

جهانی تصریح کرد: تنها مشکلی که در برگزاری برنامه های راهیان نور با آن مواجه بودیم، این بود که تمامی مقصدها به عنوان نقاط قرمز مشخص شدند و به همین جهت راهیان نور برگزار نشد.

 

معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی در مورد اجرایی شدن برنامه های راهیان نور خاطر نشان کرد: برای برگزاری اردوهای راهیان نور باید منتظر ابلاغ ستادهای بالادستی مانند ستاد ملی راهیان نور باشیم و یا ستاد ملی اربعین که دستورات لازم در برگزاری این دو مراسم را ابلاغ می کنند باشیم.

 

جهانی تاکید کرد: برای برگزاری این مراسم ها ستاد ملی کرونا و همچنین ستادهای بالادستی که عنوان شد، باید دستورات مقتضی  و پروتکل های بهداشتی را اعلام کنند.

کد خبر 943061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha