سرکشی از کانون ها در تقویت روحیه اهالی مسجد  موثر است

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: سرکشی ها به خصوص در این ایام در تقویت روحیه اهالی مسجد مخصوصا مسئولین و دست اندرکاران کانون ها موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام« مصطفی ذوالفقاری» روز گذشته(۶تیر) در دیدار با حجت الاسلام رسول دادخواه امام جمعه شهر نوبران و بازدید از کانون های فرهنگی هنری شهر غرق آباد و روستای مرق گفت: سرکشی ها به خصوص در این ایام در تقویت روحیه اهالی مسجد مخصوصا مسئولین و دست اندرکاران کانون ها موثر است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: اوقات فراغت تابستان، فرصت بسیار خوبی است تا نوجوانان و جوانان را به کانون و مسجد جذب کنیم.

 

وی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط کرونا برنامه های بزرگداشت دهه کرامت به نحوی برگزار شد که با رعایت پروتکل های بهداشتی در همه اقشار و به ویژه در مساجد و اعضای کانون توانستند در ترویج فرهنگ رضوی بکوشند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه معتقدیم که معرفی اهل بیت به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به اعضای کانون موجب معرفت افزایی جامعه خواهد شد تصریح کرد: دشمن می خواهد اصالت های دینی را از ما بگیرد اما به دلیل اینکه دارای اصالت فرهنگی هستیم تاکنون در این زمینه موفق نبوده است.

 

بررسی مشکلات کانون های منطقه و ارائه پیشنهادات و برنامه های فرهنگی از موارد این سفر بود.

 

به دختران و نوجوانان پسر حاضر در مسجد جوایزی اهداشد.

 

لازم به ذکر است، حجت الاسلام ذوالفقاری در این سفر یکروزه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر غرق آباد ساوه نیز حضور یافت و از مربیان کلاس های اوقات فراغت تابستان 99 تقدیرکردند.

کد خبر 943090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha