کاروان خدام رضوی وارد گیلان شد

همزمان با پنجمین روز از دهه کرامت کاروان خدام رضوی امروز(۷ تیر) وارد گیلان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با پنجمین روز از دهه کرامت و روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان، کاروان خدام رضوی وارد گیلان شدند و با حضور در همایش محوری این روز ملی، به مداحی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در بقعه مطهر خواهر امام رشت(فاطمه اخری) پرداختند.

 

«اسحاق مژدهی» در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امسال سیزدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام رضوی همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز برگزار می‌شود افزود: خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک با حضور در گیلان بسته‌های متبرک نمک و نبات آستان را بین دوستداران اهل بیت(ع) توزیع می‌کنند.

 

مدیر هیئت خادمین الرضا(ع) رشت با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه‌ای به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا از سوی آستان قدس رضوی در اجرای جشن‌های زیر سایه خورشید اعمال می‌شود بیان کرد: امسال برنامه استقبال از کاروان خدام رضوی در خیابان‌ها برگزار نشده و برنامه‌ها با محدودیت و جمعیت کمتر اجرا می شوند.

 

مژدهی عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها، دیدار با خانواده شهدای سلامت و اهدا هدیه‌ای از سوی تولیت آستان قدس رضوی به خانواده شهدای سلامت را از دیگر برنامه‌های اجرایی با حضور کاروان خدام رضوی برشمرد.

 


 

کد خبر 943209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha