تبیین سبک زندگی مهدوی یکی از برکات دوران امامت امام رضا(ع) است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت روشنگری حضرت امام رضا(ع) نسبت به مسئله مهدویت گفت: تبیین سبک زندگی مهدوی یکی از برکات دوران امامت امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی نشستی که شنبه 7 تیر با محوریت استقبال از کاروان زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز برگزار شد گفت: ارتباط معنوی و عاطفی با ائمه اطهار یکی از زمینه های خروج افراد از تاریکی و گمراهی است.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: معرفت افزایی یکی از اثرات راه اندازی « کاروان زیر سایه خورشید» است که در این طول دهه کرامت به صورت هرساله برگزار می شود.

وی توضیح داد: تبیین جایگاه امامت در دهه کرامت به عنوان نقطه اتصال مومنان با معصومین(ع) و فرصتی برای ارتقاء و درک باورهای ایمانی و الهی است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: اتصال امام به عالم ملکوت به واقع زمینه روزی و خیر و برکت برای همگان است که اگر انسان مومن به درک این فیض الهی برسد زیارتش مورد قبول است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز مطرح کرد: جایگاه امامت با اهتمام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای مردم تبیین شد.

به گفته آیت الله حسینی همدانی، امروزه با وجود بحران شیوع بیماری کرونا و مشکلات متعدد اقتصادی بازهم شاهد این هستیم که ذره ای از میل و ارادت مردم به آستان مقدس اهل بیت(ع) کم نشده است و این ناشی از تبیین جایگاه امام شناسی و باور به این مقام والا و عظیم در دوران امامت حضرت امام رضا(ع) است.

نماینده ولی فقیه در البرز مطرح کرد: امام رضا(ع) در خصوص مهدویت و دوران غیبت حضرت ولی عصر(عج) مطالب متعددی فرموده اند که توجه به آن سخنان، سبک زندگی مهدی را روشن می کند.

 

کد خبر 943227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha