انقلاب اسلامی چهار دهه در برابر توطئه های استکباری مقاوم است

چراغعلی گفت: اعتقاد دارم که در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی کشور به یک ورزیدگی رسیده است و امیدواریم از این گلوگاه و شرایط سخت اقتصادی خارج شویم.

«عبدالرضا چراغعلی» در حاشیه کنگره ملی تجلیل از قربانیان حقوق بشر آمریکایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: کشور اسلامی ما از بدو پیروزی انقلاب به عنوان اصلی ترین قربانیان ترور به شمار می رود و جنایات  زیادی را در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بودیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: همواره جمهوری اسلامی ایران به عنوان قربانی تروریسم در صدر کشورهای دنیا قرار داشته است.

 

چراغعلی یادآور شد: نقش موثر آمریکا و استکبار جهانی و کشورهای متحد در سرنگونی ایرباس مسافربری در خلیج فارس تا ترور شخصیت های شاخص کشور که با ساماندهی در ستادهای مرکزی آنها رقم خورده است بر کسی پوشیده نیست.

 

وی ابراز داشت: استان گلستان نیز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی 212 شهید ترور تقدیم کرده است و هزینه های مختلفی برای استمرار و سربلندی انقلاب اسلامی مردم مومن و ولایتمدار گلستان متحمل شدند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان تاکید کرد: با تدبیر و برنامه ریزی  و درایت مسئولان امر هم حرمت گذاری به خانواده شهدا به ویژه جانبازان که برخی از آنان در شرایط سخت هستند حفظ شود و قدردان آنها باشیم.

 

چراغعلی بیان کرد: باید در برابر توطئه های استکبار جهانی یکپارچگی خود را حفظ کنیم و بتوانیم مقابله لازم را انجام دهیم.

 

وی گفت: تحریم های آمریکا برای امروز نیست و چهل سال است که کشور در تحریم های آمریکا به سر می برد، در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که ایثارگران ما با چه سختی و مشقت هایی جنگ را ادار کردند و سربلند شدند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: اعتقاد دارم که در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی کشور در مقابله با توطئه های دشمن به یک ورزیدگی رسیده است و امیدواریم از این گلوگاه و شرایط سخت اقتصادی خارج شویم.

 

کد خبر 943268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha