تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان نشانه روح همدلی‌های مؤمنانه است

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه گفت: تهیه سبدهای معیشتی و متبرک کردن آنها به نام شهدا کاری بسیار ارزشمند بوده و نشانه روح همدلی‌های مومنانه است.

«حجت‌الاسلام سید محمد‌علی قاضی‌دزفولی» در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان به مناسبت دهه کرامت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: تهیه بسته‌های معیشتی و متبرک کردن آنها به‌نام شهدا بسیار ارزشمند و کار فرهنگی اصیلی است چراکه امروز اسلام به برکت خون شهدا سربلند است.

 

امام جمعه دزفول تصریح کرد: انقلاب، عدالت‌خواهی، مبارزه با ظلم که توسط امام حسین (ع) پایه‌گذاری شد امروز جهان را در نوردیده و جبهه کفر و استکبار جهانی را آشفته کرده است.

 

وی ضمن تأکید بر دانستن قدر شهدا افزود: علی‌رغم وجود مشکلات و سوءاستفاده برخی افراد، جبهه انقلاب جبهه مستحکمی است و جوانان و مردم متدین و انقلابی پای انقلاب ایستاده‌اند.

 

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی اضافه کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی نشان از روح مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه است که بسیار اهمیت دارد و به فرموده مقام معظم رهبری نوعی رزمایش است.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا با جان خود جهاد کردند و امروز مردم متدین با مال خود جهاد می‌کنند که هر دو در مسیر اهداف اسلام بوده و ارزشمند هستند.

 

امام جمعه دزفول در پایان از جوانان و مردم متدین که همگام با مسئولان و جهادگران عرصه سلامت و به یاد شهدای گرانقدر در حال تلاش هستند، قدردانی کرد.

 

گفتنی است، در دومین مرحله جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی در مسجد امام حسین شمالی در ایام دهه کرامت، تعداد ۷۰ بسته معیشتی تهیه و هر بسته به نام یکی از شهدای مسجد مزین و بین نیازمندان توزیع شد.

 

کد خبر 943298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha