دولت،  زمین را به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار دهد

جوکار با اشاره به تعطیلی ۷ ساله مسکن جوانان گفت: دولت، زمین را به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد صالح جوکار» صبح امروز در مراسم حضور خدام حرم رضوی در محل مسجد چهارده معصوم(ع) امامشهر یزد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: امروز قوه قضائیه امیدی در دل مردم روشن کرده که امیدواریم این راه را استمرار دهد و اطمینان خاطری در مردم بوجود بیاورد و حراست از اموال بیت المال را داشته باشد.

وی افزود: آیینه ای از مسجد و محله خوب که در زمینه اجتماعی پیش قدم بوده همین محل و مسجد چهارده معصوم (س) بوده است زیرا در غالب اوقات در شرایط سخت اجتماعی نقش آفرینی خوبی داشته است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سختی کار انقلاب در تنگناهای خاص بر عهده مردم بوده و مسیر راه حرکت انقلابی را باز کرده اند.

جوکار خاطرنشان کرد: در فتنه های مختلف مردم بودند که فتنه را کور کردند و امروز نیز در زمان اوج کرونا و مشکلات موجود در جامعه ما شاهد حضور پررنگ مردم فائق شدن بر مشکلات بودیم که این نشان از تفاوت جامعه اسلامی با جوامع دیگر امروزی است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بر اساس آیات محکم الهی و روایات و سیره نظری و عملی ائمه، مردم ما در این مسیر حرکت کردند و در سختی ها یار و یاور هم بودند و بازگشت و ایثار هرکس به اندازه وسع خود در کمک خداپسندانه سهیم شدند.

وی بیان کرد: ما باید دست بنگریم که امروز در شرایط کرونا علی رغم ادعاهای حقوق بشری چطور جوامع به هم رحم نکردند و اموال و کالای یکدیگر را مصادره کردند.

جوکار با اشاره به شرایط سخت اقتصادی امروز در جامعه گفت: امیدواریم مجلس انقلابی بتواند دولت را سرخط بیاورد زیرا برخی از اقدامات مانند مسکن جوانان که به مدت 7 سال تعطیل شده را دنبال کند.

وی ادامه داد: امروز در استان یزد 156 هزار نفر نوجوان 25 تا 29 ساله اماده ازدواج هستند که نیازمند شغل و مسکن هستند که قانون اساسی تامین آنها را بر عهده دولت می نامد.

نماینده مردم یزد بیان کرد: ما بارها مطرح کردیم که در کشور زمین ها به دولت متعلق است که بایستی رایگان در اختیار مردم قرار دهند.

جوکار خاطرنشان کرد: امروز قیمت زمین به جایی رسیده که آرزوی خانه داری بر ذهن جوان ها بماند و امیدواریم مجلس به وظیفه انقلابی خود عمل کند.

وی همچنین در پایان با اشاره به بیان کرد: ما باید رعایت فاصله گذااری را داشته باشیم تا ویروس در جامعه رخت بر بندد.

کد خبر 943382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha