جانمایی و آغاز به ساخت یک کلانتری و فرماندهی انتظامی در شهرستان فردیس تا ۲ هفته آتی

شهبازی با اشاره به اهمیت استقرار دستگاه های اجرایی و خدماتی در شهرستان فردیس گفت: جانمایی و آغاز به ساخت یک کلانتری و فرماندهی انتظامی در شهرستان فردیس تا ۲ هفته آتی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشستی که عصر یکشنبه 8 تیر به منظور بررسی مشکلات فردیس در فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: جمعیت 500 هزار نفری شهرستان فردیس نیازمند زیرساخت های جدی و اساسی است.

 

استاندار البرز افزود: بهره مندی مردم فردیس از یک فرماندهی انتظامی و کلانتری از ضروریات این شهرستان است که این امر به مدت معین 2 هفته آتی جانمایی و عملیات کنگ زنی آن آغاز می گردد.

 

وی با اشاره به موانع شهرستان تازه تأسیس فردیس مطرح کرد:  رفع دغدغه های مردم شهرستان فردیس با جمعیت قابل توجه آن که اکثرا از قشر کارگر هستند از محورهای برنامه ریزی استان البرز است.

 

وی توضیح داد: تکمیل و استقرار دستگاه های دیگر اجرایی و خدماتی در شهرستان فردیس از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار می گیرد.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ساخت و تجهیز تنها بیمارستان شهرستان فردیس نیز از دیگر برنامه هایی است که کار آن آغاز شده است و انتظار می رود با تخصیص بودجه معین و فعالیت های جهادی این مهم برای مردم شهرستان فردیس محیاء شود.

 

گفتنی است، تنها بیمارستان شهرستان فردیس که جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر دارد بنابر وعده رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تا پایان سال 99 آماده بهره برداری می شود.

 

لازم به ذکر است که شهرستان فردیس در تاریخ ۲۹ خرداد سال ۱۳۹۲ با مرکزیت شهر فردیس در تقسیمات کشوری در تابعیت استان البرز، شهرستان شد. 

 

 

کد خبر 943672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha