توزیع ماسک میان خانواده های آسیب دیده از «کرونا» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

با افزایش شیوع بیماری «کرونا» در سطح جهرم، توزیع ماسک میان خانواده های آسیب دیده و کم بضاعت در اولویت فعالیت های کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» این شهرستان قرار گرفت.

در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، شیوع مجدد بیماری «کرونا» و تاکید بر استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی این دغدغه را در بچه های مسجد ایجاد کرده تا به روند فعالیت های جهادی خود سرعت بیشتری ببخشند.

 

افزایش شمار بیماران کرونایی در روزهای اخیر نیز عاملی برای تشدید این فعالیت ها شده و از سوی دیگر احتمال کمبود ماسک نیز احساس می شود.

 

از این سو کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم دوشادوش دیگر کانون های این شهر با بیشتر کردن ساعت کار فعالیت های جهادی سعی دارد تا در این زمینه گامی هر چند کوچک بر دارد.

 

این کانون که از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» جهادگونه وارد عرصه مقابله با این بیماری شده بود؛ در ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان های همجوار مسجد تلاش بسزایی داشت و البته شناسایی و کمک به آسیب دیدگان ناشی از «کرونا» نیز برنامه دیگری بود که توسط بچه های کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» به خوبی اجرا شد.

 

اکنون و با افزایش بیماران کرونایی در سطح جهرم، بچه های کانون «امام صادق (ع)» پای کار آمده و با تهیه ماسک و بسته بندی آن به صورت استریل شده در راستای سلامت مردم قدم برداشته اند.

 

این ماسک ها قرار است پس از بسته بندی شدن میان خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از «کرونا» توزیع شود.

کد خبر 943725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha