هدف ما احیای کارکردهای مساجد و جذب به مساجد است

راسخی با اشاره به فعالیت های فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: هدف ما احیای کارکردهای مساجد و جذب به مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید حسین راسخی» صبح امروز در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به اقدامات سپاه الغدیر استان یزد در زمینه فرهنگی در مساجد استان گفت: خوشبختانه رویکرد فرهنگی سپاه در سطح کشور مسجد محوری بود وسعی شده جذب به مساجد و همچنین اکیای کارکردهای مساجد را دنبال کنیم.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد با اشاره به فعالیت های مشترک کانون های مساجد و همچنین بسیج مساجد و محلات در استان گفت: یکی از این زمینه های مشترک در فعالیت های فرهنگی، گروه های سرود است که خوشبختانه در استان شاهد این پیشرفت بوده ایم.

وی افزود: ما در سطح استان تعداد 90 گروه سرود را ساماندهی کرده ایم که در مساجد، مدارس و محلات استان فعالیت می کنند.

راسخی ادامه داد: به منظور ساماندهی گروه های سرود، شورای مشورتی ایجاد کرده ایم که برخی از این اعضای نیز با گروه های سرود کانون های مساجد استان یکی هستند و امیدواریم بتوانیم با هم افزایی بیشتر در جهت تولیدات فاخر و آثار مسجدی حرکت کنیم.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد بیان کرد: ما در سپاه الغدیر استان یزد دارای ظرفیت های بسیار مناسبی هستیم که می توانیم با همکاری دستگاه ها فرهنگی استان، آثار ماندگار و با محتوای مناسب تولید کنیم.

وی گفت: همه ما با هدف فعال کردن و احیای کارکردهای مساجد گام بر می داریم که امیدواریم بتوانیم با همکاری نهادهای فرهنگی استان در این جهت حرکت کنیم.

کد خبر 943740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha