برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان یزد

پورشمسی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:۴۰ عنوان برنامه به عنوان برنامه های هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « رضا پورشمسی» صبح امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: دفاع مقدس مجموعه پرافتخاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: تا زمانی که مدیریت جنگ مدیریت سکولار بود هیچ پیشرفتی در دفاع مقدس صورت نگرفت و نقطه عطف این دفاع زمانی بود که فرماندهان و نیروهای ما با استفاده از مدل و شیوه ها و مدل های متناسب با نظام مقدس اسلامی، جنگ را مدیریت کردند و به شیوه جهادی و اسلامی توانستند به موفقیت در سخت ترین شرایط برسند.

 

وی افزود: هشت مشخصه بارز مدیریت در دوران دفاع مقدس شامل ایستادگی در برابر سلطه های شیطان و وسوسه های نفسانی، باور نصرت الهی به همراه توسط و توکل، اطاعت محض از ولایت، اهمیت دادن به توانایی های ملت و اصل دانستن آن، ایستادگی در برابر فشار قدرتهای خارجی، همدلی و اتحاد بین ملت و ارکان نیروهای مسلح، نقش محوری دادن به نجات مستضعفان عالم، اصرار به حفظ اصول اسلامی و ارزش ها در دفاع مقدس بود.

 

پورشمسی ادامه داد: اطاعت محض از ولایت توانست معجزه ایجاد کند و باعث شد حصرآبادان شکسته شود و بسیاری از موفقیت ها بدست بیاید و ما بر این باور هستیم که اگر مسئولیت داریم و در هر میدانی، گوش به فرمان محض ولایت باشیم موفقیت صددرصد خواهد بود.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هر کجا فشار خارجی ها بر ما بیشتر بود ما توانستیم با مدیریت جهادی در مشکلات فائق شویم و پیروز شویم.

 

پورشمسی بیان کرد: امروز کسانی که در حوزه مدیریت تلاش می کنند بیان می کنند اگر آرمان ها بزرگ نباشد مجموعه شکست خواهد خورد اما این موضوع در دوران دفاع مقدس بالا بود و همین امر به پیروزی ما انجامید.

 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا برنامه ها بر اساس برنامه ریزی ها و با رعایت اصول پروتکلها داریم.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: 40 عنوان برنامه به عنوان برنامه های هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است که در قالب 4 هزار ریز برنامه برای استان برنامه ریزی شده است.

 

پورشمسی گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سخنرانی مقام معظم رهبری برنامه تجلیل از 110 نفر از رزمندگان پیشکوست دوران دفاع مقدس را در استان داریم.

 

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: با توجه به شرایط کرونا 40 برنامه شاخص درنظر گرفته شده که تمامی این برنامه ها خدماتی برای مردم است.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: غرص 4 هزار اصله درخت، پوشش 4 هزار یتیم، 4 هزار بسته لوازم تحریر، 4 هزار ویزیت تخصصی، 4 هزار ختم قرآن، ذبح 4 هزار گوسفند از جمله این 40 برنامه در سطح استان است.

کد خبر 973279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha