همکاری کانون های فرهنگی هنری و بسیج در جهت پررنگ تر شدن مساجد در استان یزد

حجت الاسلام سالاری از همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد و سپاه الغدیر یزد در جهت پررنگ تر کردن مساجد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» صبح امروز در دیدار با سید حسین راسخی، معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فعالیت های فرهنگی در مساجد استان گفت: هدف ما پررنگ تر شدن و حضور اقشار مختلف در مساجد است که امیدواریم بتوانیم با همکاری نهادهای فرهنگی در این جهت حرکت کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در رویکرد جدید در مساجد سعی شده تا هم افزایی میان هیات امنای مساجد صورت گیرد به نحوی که مدیر مسئول کانون، مسئول بسیج و امام جماعت به عنوان اعضای هیات امنای مساجد انتخاب شوند که امیدواریم با این رویکرد شاهد فعال تر شدن مساجد باشیم.

وی افزود: در سال گذشته نخستین رویداد ملی فهما با حضور بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور برگزار شد که 37 کانون مساجد استان یزد در این دوره از رویداد فهما رتبه های برتر و شایسته تقدیر و فعال را کسب کردند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: با تفاهم نامه ای که بین ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و بسیج مساجد و محلات منعقد شده است امیدواریم فعالیت های فرهنگی هم افزایی بیشتری داشته باشد و شاهد فعالیت های ماندگار و اثرگذار در جامعه باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: ما در استان گروه های سرود بسیار فعالی داریم که در سطح کشوری فعالیت دارند که امیدواریم این فعالیت ها بتواند الگویی برای سایر گروه های سرود باشد و آثار محتوایی خوبی را در استان و کشور ایجاد کنند.

وی گفت: سپاه الغدیر در استان دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که می تواند با حمایت کانون های مساجد در سطح استان در جهت فعال تر کردن مساجد حرکت کند.

کد خبر 943743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha