طرح ملی فهما، زمینه را برای ارائه دستاوردهای کانون های مساجد فراهم کرد

جوادیان زاده با اشاره به ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد گفت: طرح ملی فهما، زمینه را برای ارائه دستاوردهای کانون های مساجد فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» ظهر امروز در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به اجرای طرح ملی فهما در سال گذشته گفت: خوشبختانه این طرح ملی توانست زمینه را برای ارائه فعالیت های کانون های مساجد به صورت ملی فراهم کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد افزود: خوشبختانه در این طرح شاهد حضور پررنگ کانون های مساجد یزد بودیم به نحوی که سه کانون غدیر یزد، صاحب الزمان (عج) رحمت آباد یزد و آیت الله حائری میبد توانستند رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

وی ادامه داد: ما امروز نیاز به مجموعه های هماهنگ در زمینه فعالیت های فرهنگی داریم که در مجموعه قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ستاد هماهنگی کانون های مساجد می توانند به خوبی در این زمینه گام بردارند.

جوادیان زاده بیان کرد: امروز باید با هم افزایی این دو مجموعه بتوانیم فعالیت های فرهنگی و هنری را سمت و سوی مسجدی دهیم و در جهت ارائه تولیدات فرهنگی وهنری متناسب با این قشر از جامعه حرکت کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوره جدید طرح ملی فهما شاهد حضور پرشورتر کانون های مساجد استان باشیم تا بتوانند خود را به صورت کشوری معرفی کرده و فعالیت های خود را به نمایش بگذارند.

لازم به ذکر است، نخستین طرح ملی فهما با حضور بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح کشور برگزار شد که 41 کانون از استان یزد توانستند رتبه های برتر کشوری را کسب کنند و به عنوان کانون های شایسته تقدیر انتخاب شوند.

 

 

 

کد خبر 941298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha