کارت خبرنگاری ویژه اعضای انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد رونمایی شد

نشست مشترک هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست مشترک اعضای هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد با مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صبح امروز در محل این اداره کل برگزار شد.

نیره شفیعی پور، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد در این نشست گفت: دومین دوره انتخابات هیات مدیره این انجمن با حضور اعضای آن برگزار شد که  به مدت 4 سال مسئولیت آن را برعهده دارند.

وی افزود: هدف از فعالیت های این انجمن، ساماندهی فعالیت خبرنگاران و همچنین گامی در جهت ارتقای اطلاع رسانی در استان است که امیدواریم بتوانیم این امر را محقق کنیم.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد بیان کرد: این تشکل به عنوان نخستین تشکل صنفی در زمینه رسانه های استان است که پایگاه های خبری و خبرگزاری ها را در بر می گیرد که امیدواریم در کنار تشکل های دیگر رسانه ای استان بتواند در زمینه اطلاع رسانی مناسب گام بردارد.

در پایان این مراسم نیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از کارت خبرنگاری ویژه اعضای انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد رونمایی کرد.

کد خبر 947629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha