نشست شورای فرهنگ عمومی یزد برگزار شد

نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد با حضور امام جمعه یزد و استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست شورای فرهنگ عمومی یزد با حصور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از مسئولان فرهنگی استان یزد برگزار شد.

مباحث مطرح شده در این نشست شامل؛ رفع آسیب های فرهنگی خصوصا در مناطق آسیب پذیر اجتماعی ،تصویب آیین نامه داخلی شورای فرهنگ عمومی برای اولین بار و انتخاب نماینده رسانه ها در شورای فرهنگ عمومی استان یزد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: پرداختن به کتاب صحیفه سجادیه بعنوان یکی از متون دینی و فرهنگی باتوجه به سابقه پایتختی کتاب یزد از دیگر مباحث مطرح شده در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد بود.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این نشست گفت:ما کارگروه عفاف و حجاب را ذیل ستاد صیانت استان داریم اما کمتر جلسه تشکیل داده اما می توانیم این کارگروه را فعال کنیم و با پیگیری های لازم در قالب مصوبات کارگروه دنبال کنیم.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد نیز در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) گفت: امیدواریم شرایط ازدواج آسان در جامعه فراهم شود زیرا بسیاری از مشکلات از قبال همین دور شدن ازدواج است.

در پایان این نشست نیز از رئیس دانشگاه یزد به عنوان نهاد همکار در زمینه برگزاری آزمون های سراسری قرآن کریم و عرت تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 952253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha